RAUM

SOCIAL MEDIA MARKETING, BRANDING AND COPYWRITING

Stadslab RAUM

Contentmarketing strategie

Bij Stadslab RAUM hebben we niet alleen de toekomst van stadsleven verkend, maar hebben we ook een verhalende reis gecreëerd om dit avontuur met onze community te delen. Mijn aanpak was gebaseerd op strategische creatie. Door diep in te gaan op de missie, visie en waarden van het lab, heb ik content ontwikkeld die niet alleen informatief was, maar ook een emotionele connectie creëerde met ons publiek.

Social media management

Door strategisch gebruik te maken van platforms zoals Instagram, LinkedIn, Facebook en Twitter, heb ik de missie en visie van RAUM vertaald naar boeiende en deelbare content. Mijn doel was niet alleen om het publiek te informeren, maar ook om een gemeenschap op te bouwen die actief betrokken is bij de discussies en activiteiten die Stadslab RAUM te bieden heeft.

Merkpositionering en copywriting

Het formuleren van een overtuigende merkpositionering en het schrijven van doeltreffende copy zijn cruciale elemente. Door de essentie vast te leggen in woorden en het creëren van consistente messaging, hebben we de boodschap van Stadslab RAUM helder en aansprekend gemaakt voor verschillende doelgroepen.